Drinken

Ik heb 4 weken met een spierontsteking gezeten, en ik heb mezelf met het nodige geduld, lichte pijnstillers en een restje fastum gel er weer vanaf geholpen.
Omdat ik wel vaker een ontsteking heb, ben ik nu eens gaan opzoeken wat ik beter niet kan eten en drinken en dus drink ik vanaf nu geen druppel alcohol meer, want dat is één van de boosdoeners.
Niet dat ik veel dronk, maar als iets niet goed is voor om het even wat, is het wel alcohol, en wat Tom Dwaes kan, kan ik zeker.
Water daarentegen is een wondermiddel en niet alleen voor de vissen. πŸ˜πŸ’¦πŸ‘

Doodstraf

k begrijp niet waarom die facebook hoeilanders zich altijd ergeren aan mij, want ik ben heel diep vanbinnen een goed mens. 😁
Toen mijn buurvrouw nog niet al haar verstandelijke vermogens had, heeft zij één van mijn katten proberen vergiftigen, omdat die in haar tuin passeerde.
Jaren later verbouwde ze haar huis en moest ik die plannen goedkeuren, omdat ze dichter tegen mij aanbouwde dan wettelijk mocht, en ik heb daar geen bezwaar tegen gemaakt.
Ze zei toen dat haar dat verwonderde na alles wat er gebeurd was, want haar achterburen hebben wel bezwaar gehad.
Ik antwoordde haar toen dat ik tegen de doodstraf was😁en iedereen een tweede kans gunde.

Dromen

Ik was terug zestien vannacht, en ik heb van twee “oude” lieven gedroomd.
De ene zat een straf uit in de gevangenis en had een dagje verlof gekregen om mij te bezoeken, want ik had hem af en toe een brief geschreven.
De andere ontmoette ik terug nadat we elkaar eventjes uit het oog waren verloren.
En het werd moeilijk kiezen, want de eerste zat een beetje in een hopeloze situatie en ik had vooral medelijden met hem. Maar de andere had toch zo’n mooie lach en ogen en op hem was ik strontverliefd.
Ik voelde mij schuldig maar wilde mij toch ook niet onder druk laten zetten door de omstandigheden. Ik koos voor de tweede, zoals ik jaren geleden in werkelijkheid ook gedaan heb.
🌹🌹🌹🌹🌹
Tegenwoordig gaan mijn nachtelijke dromen wel heel ver terug in de tijd en VÓÓRal de nachtmerries blijven op stal, en daar heb ik zelf voor gezorgd.
Het lag aan de antidepressiva, die ik niet meer ’s morgens neem maar eerder midden in de dag.
Zo zie je maar, niet alleen overdag, maar ook’ s nachts kan je meester blijven over wat en over wie je droomt! πŸ‘β€οΈπŸ‘